Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Laura Engels - WaarBenJij.nu Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Laura Engels - WaarBenJij.nu

Hervey Bay

Door: Laura Engels

Blijf op de hoogte en volg Laura

11 November 2015 | Australië, Hervey Bay

Beetje een oud verslag, maar ik had helaas geen goed wifi. . :(

14 oktober 2015
Aangekomen in hervey bay! We hebben bij aankomst eerst boodschappen gedaan. Jasmijn en Demi gaan samen naar Fraser Island voor 2 dagen dus er moest even wat eten ingeslagen worden om eventuele uithongering op een eiland te voorkomen. Ik bleef gewoon in hervey bay omdat ik samen met David naar Fraser island wil gaan.

De volgende dag heb ik de meiden vroeg afgezet bij de jeep verhuur. Ik dacht de weg wel terug te weten dus ik had geen telefoon mee genomen. Niet zo'n hele slimme geachte aangezien ik de weg pas 1x had gereden. Resultaat.. meer dan een uur opzoek geweest naar het hostel, fijn. Daarna ben ik verder gegaan met m'n plan voor die dag, de auto wassen aangezien er een heel vliegenkerkhof op m'n moterkap zat. Omdat ik dit er niet helemaal af kreeg met wassen heb ik nog een spons en afwasmiddel gekocht om de rest schoon te maken. In die winkel hadden ze ook spul waarmee je de binnenkant van het dak weer vast kon plakken. Ideaal, dacht ik aangezien ik bang was dat er beestjes tussen gingen zitten. Niet echt een fijne gedachte als je nog in de auto moet slapen.. Dus in ben heel enthousiast begonnen met het vastplakken van het dak. Jammer genoeg was dit niet zo'n succes.. alles zat vast geplakt behalve het dak. Via een fort garage in de buurt ben ik in contact gekomen met een bedrijf dat nieuwe bekleding op het plafond kan zetten. Gelukkig hadden ze nog tijd, alleen moest ik 3 uur wachten. Wat een geluk dat er een winkelcentrum aan de andere kant van de weg zat en het thuisfront al wakker was. Rond 5 uur heb ik m'n auto opgehaald en het resultaat was geweldig!

16 oktober 2015
S morgens ben ik lekker naar het strand geweest, ik was helemaal in m'n eentje op een prachtig wit strand. Dat was wel heel apart, maar wel genieten even alleen.
Aan het einde van de middag heb ik de meiden opgehaald en zijn we lekker optijd gaan slapen.

17 oktober 2015
De terugreis naar Sydney is begonnen! Vanaf hervey bay zijn we met een korte tussenstop in Noosa terug gereden naar Brisbane. Vanaf daar via byron bay,coffs harbour en forster. Onderweg hebben we wat moeten improviseren met het overnachten, waardoor we een nacht in een caravan park en motel hebben geslapen. Heerlijk, want we hadden onze eigen schone douche!!

21 oktober 2015
Terug in Sydney waar het allemaal begonnen is. Ik heb een baantje gevonden voor de komende paar dagen enn woensdag komt David aan in Australië!!!
Aan het einde van de middag ben ik richting Marjolein en de familie gereden om daar gezellig een hapje mee te eten. Wat heb ik genoten zeg, heerlijk een kroket en frikadel gegeten! Dat was alweer een tijdje geleden.

De volgende dag moest ik vroeg aan het werk. Het simpelste werk dat je je kan bedenken.. beschermfolie van plastic afhalen, heel simpel maar ik verdiende er wel mooi 20$ per uur mee. Helaas heb ik alleen zondag en maandag kunnen werken omdat ik ziek werd. Gelukkig was David al bijna in Aussie! Serieus aftellen nu...

  • 11 November 2015 - 08:57

    Femmy Engels:


    Lieve Laura.
    Gelukkig ben je er over je dip heen.
    Wat zie je toch mooie en interessante dingen en prachtige natuur.
    Geniet er van ,kan je later mooie verhalen vertellen aan je nakomelingen.
    Denk veel aan je hoe je daar in de andere kant van de wereld Je dagen doorbrengt.
    Bedankt voor je telefoontjes leuk je stem te horen,net of je gewoon in Loosdrecht bent.
    Ja afstanden zijn er eigenlijk niet meer,de communicatie is geweldig.
    Liefs en groetjes liefs Oma in love

  • 11 November 2015 - 12:04

    Rolf Engels:

    Lieve laura & David,

    Enorm leuk om te lezen, als wist het meeste natuurlijk wel maar op deze manier komt het toch even anders binnen! En realiseer ik mij des te meer dat jullie aan de andere kant van de wereld zijn. Ver weg maar..... dicht bij in ons hart! HAVE FUN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Australië

Let's go down unther!

Recente Reisverslagen:

28 November 2015

Oostkust 2.0

11 November 2015

Hervey Bay

19 Oktober 2015

Sunshine coast

08 Oktober 2015

Girls on the road

29 September 2015

Let's go on the road
Laura

Actief sinds 17 Sept. 2015
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 5143

Voorgaande reizen:

22 September 2015 - 26 September 2016

Australië

15 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: